Veel gestelde vragen aan de verhuizer:

In de vele jaren dat we actief zijn hebben we de nodige vragen gehad en deze overzichtelijk hier onder weergegeven, uiteraard worden deze vragen aan de huidige tijd aangepast. Indien uw antwoord er niet bij staat aarzel dan niet om via whats app ( 06-42809895 ) contact op te nemen met Patrick van de Weerd,
u ontvangt snel een reactie op uw verhuisvragen.

Vóór de verhuizing:

1) Omdat verhuizen maatwerk is komt onze verhuisadviseur graag bij u langs voor een offerte op maat dit is vrijblijvend en kost u niets, ter plekke ontvangt u direct een verhuisprijs en later een offerte per e-mail.
Een soepele verhuizing begint bij een goede inschatting van mankracht, tijd en materiaal.

2) Een online opgave per internet, u geeft foto’s / filmpjes en / of een funda link door per e-mail / whats app voor een eerste prijsindicatie.

U kunt de verhuisdatum uiteraard pas doorgeven indien deze bekend is en met zekerheid vast te leggen is. Hoe eerder u dit weet, des te meer kunnen wij rekening houden met uw voorkeur, houd er rekening mee dat er in de laatste week van de maand, de zomermaanden en de vakantie periodes vaker verhuisd wordt.

Jazeker, uw inboedel is bij VDW verzekerd tot € 100.000 tijdens transport en verhuizing met een eigen risico van slechts € 50,00 en aanvullend hebben wij nog een WA Aansprakelijkheidsverzekering.
En gaat er iets met ondanks onze vaste procedures en ervaren verhuizers dan lossen we dat altijd op.

De uiteenzetting van de diensten en afspraken worden helder weergegeven op de uitgewerkte verhuisofferte per e-mail zodat u precies weet waar u aan toe bent.

VDW werkt alleen op basis van een vaste prijs vooraf, wij kiezen hier bewust voor het is prettig om vooraf precies te weten waar je als klant aan toe bent, van daar ook de uitgebreide intake en geen onverwachte kosten.

Niet de hoofdprijs, VDW streeft naar een volle verhuisagenda en zit ongeveer in het midden segment qua prijs stelling, ook niet te goedkoop want wij zijn gewend een Full Service verhuizing aan te bieden waarin veel inclusief en standaard is, kortom een realistische prijs voor goed werk.

Jazeker, bij al onze verhuizingen zijn de verpakkingsmaterialen inclusief en worden desgewenst 2 weken tot 1 maand voor de verhuisdatum bij u thuis afgeleverd , hierbij volgt dan nog de nodige uitleg m.b.t het gebruik hiervan, o.a., leveren wij : Stevige dozen voor de boeken, vouwdozen voor de kleding, Stapelbare grote hard plastic bakken voor de keuken, woonkamer en kwetsbare incourante zaken die niet in reguliere verhuisdozen passen.
Op de dag zelf zijn er aanwezig : Matrashoezen, Bankhoezen, garderobeboxen voor uw hangende kleding , schilderijboxen, tape en sealfolie en uiteraard een grote stapel verhuisdekens.

VDW is gespecialiseerd in Full Service Verhuizingen dat wil zeggen inpakken van de verhuisdozen ( niet uitpakken ), de- en montage van meubels en plaatsing op de gewenste plaats in de nieuwe woning.
U bepaald zelf van tevoren welke diensten u wilt afnemen.
Ook bezemschoon opleveren van de woning, afvoeren van grofvuil en tijdelijke opslag behoren tot de mogelijkheden.

Hoofdzakelijk in en om Amsterdam en van daaruit naar elke plaats in Nederland , België en Duitsland ( zie onze regio op de website ), binnen deze regio rekenen wij geen voorrijkosten !

Jazeker, de Zaterdag met name is een populaire verhuisdag.

Vooraf per overschrijving of op de dag na de verhuizing per mobiele pin ( wij rekenen geen aanbetaling )

Uiteraard wij werken alleen met ervaren intern opgeleide verhuizers, een hecht vast team dat op elkaar is ingespeeld, aangevuld met ervaren ZZP’ers uit de verhuisbranche in drukke tijden. Wij werken dus niet met scholieren , studenten of uitzendkrachten.

Absoluut, met name de pax kast is een wekelijks terugkerend fenomeen we doen dit graag en goed en scheelt u zelf een hoop tijd. Ook lampen en gordijnen los halen, wasmachine aan-en afkoppelen etc.

Jazeker, dat is van de situatie afhankelijk wij doen rechtstreeks een aanvraag bij het stadsdeel en berekenen deze kosten 1 op 1 aan u door. Vaak is het nu eenmaal niet te voorkomen om een vergunning aan te moeten vragen ( gracht , winkelstraat etc ).

VDW is niet aangesloten bij de Erkende Verhuizers, dit scheelt de nodige kosten en gaat niet ten koste van ons onafhankelijke karakter.

Absoluut wij zijn reeds 20 jaar actief en werkten met goede vakmensen en zeer moderne verhuismaterialen, waaronder 2 verhuisliften, 1 x ladderwagen, 3 x verhuiswagen en nog een offerte / dozen auto. Tevens werken wij met duurzame verpakkingsmaterialen.

– VDW is een open en transparant verhuisbedrijf met de nodige ervaring in particuliere verhuizingen, u weet ook precies met wie u zaken doet en onder welke voorwaarden. Een no nonsense aanpak en persoonlijk contact direct met de eigenaar van het bedrijf die grotendeels ook bij de uitvoer van de werkzaamheden aanwezig is.
– Full Service verhuizingen op basis van een vaste prijs op voorhand zonder kosten achteraf.
– Zie onze Reviews op het internet op diverse objectieve websites hoe wij gewaardeerd worden door onze
opdrachtgevers.
– Stevige en duurzame verpakkingsmaterialen op voorhand geleverd en altijd inclusief.
– Vriendelijke en communicatief vaardige verhuizers met minimaal Havo denk niveau en de benodigde vak
kennis.
– Iveco dealer onderhouden wagenpark in combinatie met duurzame verhuisliften van Duitse makelij.

Tijdens en na de verhuizing:

In principe zijn de meeste werkzaamheden al gedaan in het voortraject dus het zorgvuldig inpakken en stickeren van de losse items.
* U geeft op de dag zelf aan waar u de grote meubels geplaatst wilt hebben.
* Een parkeerplek vrij houden voor de woning ( tenzij dit al met een ontheffing is geregeld ).
* Het stickeren van de deurposten met de kamer nummers. ( zie inpaktips )
* De hard plastic bakken leegmaken en de kledingboxen zodat deze op de dag zelf weer gelijk mee kunnen
met de verhuiswagen.
* Zorgen voor meubel viltjes voor de grote meubels die raken nogal eens los tijdens een verhuizing.
* Het plaatsen van Stucloper / inloop karton bij regenachtige dagen of een net nieuwe / kwetsbare vloer.

* Uiterlijk binnen een maand halen wij de verpakkingen weer bij u op ( bij de grotere verhuizingen in 2
fases ).
* Wilt u verhuisdozen overnemen dan kosten deze € 1,75 ex BTW per stuk.

Na de verhuizing zullen wij u vragen om een beoordeling, veel van onze klanten zijn terugkerend en zeker 70 % van ons huidige werkaanbod komt voort uit aanbevelingen en daar zijn we best trots op.

Direct contact opnemen bij voorkeur binnen een week na de verhuizing met uw verhuisadviseur die zorgt voor een passende oplossing. Bij zelf inpakken van de verhuisdozen is de inhoud van de dozen niet verzekerd ( dit is bij alle verhuizers zo maar zijn hier niet altijd transparant over ).

VRAAG NU ONLINE EEN OFFERTE AAN

Binnen 48 uur een offerte op maat
Betaalbare Professionals
Betrouwbaar & Maatwerk
Vaste prijs vooraf zonder nacalulatie